آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آتشین

بدون عنوان

1392/2/11 20:22
نویسنده : سارا
168 بازدید
اشتراک گذاری

آدرینا جون اکثر شبها ساعت 12 میخوابه تا فردا ظهر ساعت 11 الی 12.اگر زودتر بیدارش کنم حسابی بداخلاق میشه بخاطر همین من صبحها جایی نمیرم مگر اینکه بابا جون آدرینا خونه باشه که خودم تنها برم کارام رو انجام بدم

ولی وقتی بریم خونه کسی اونجا اصلا نمیخوابه همش دوست داره باهاش بازی کنن

بعضی شبها هم میشه که تا ساعت 3 نیمه شب بیداره ولی کم اینجور  میشه در عوضش تا فردا ظهر حسابی میخوابه عزیز دلم 

همیشه طرفای ساعت  4 بعد از ظهر هم یه یک ساعت تا 2 ساعت میخوابه بعدش که بیدار بشه حسابی بلا میشه و همه جای خونه رو بهم میریزه.حسابی هم برای من و بابا جونش ناز میکنه قشنگه مامان

آدرینا برای من و بابا جونش با ارزش ترین چیز در زندگیمون هست

با وجودی که باهاش اصلا کلمه عمه و عمو رو کار نکردیم ولی حسابی بلد شده نمیدونیم از کجا یاد گرفته بعضی وقتها هم به جای مامان میگه عمه

ما رو کشت با این عمه گفتنش

از دیشب تا حالا هم دددد یاد گرفته

خیلی چیز میگه ولی بعضیاشون معلوم نمیشه خیلی هم شیرین و بلا شده .هر کجا که میریم همه رو با شیرینکاریاش دیوانه کرده

کنسرت علی عبدالمالکی هم که بردیمش همش بغل این و اون بود کلی ازش عکس وفیلم گرفتن بازار هم که میریم همه کلی ذوقش میکنن

مامان فدای خوشکلیات بشه قشنگمممممممممممممممممممم

آدرینا همه چیز و همه کس مامان و باباشه

هیچ چیز و هیچ کس به اندازه آدرینا جون برای من و بابا جونش مهم نیست

 

قربونش برم روز بروز نازتر و شیرین تر میشه عسلمممممممممممممممممممم

روز زن و مادر رو به همه زنها ومادران عزیز و مهربان تبریک میگم بخصوص مادر عزیز خودم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سجاد
4 خرداد 92 23:34
پیش منم بیا ... منتظرم ها


چشم خاله پیش شما هم میام
شما هم پیش ما بیاین خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتشین می باشد