آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آتشین

بدون عنوان

1392/3/11 19:44
نویسنده : سارا
179 بازدید
اشتراک گذاری

 

آدرینا جون داخل سفر دست زدن یاد گرفت

قبل از سفر به من بیشتر موقع ها میگفت عمه ولی داخل سفر دیگه یاد گرفت و همش بهم میگه مامان

خیلی خوشکل میگه مامان

کلمه دا دا هم یاد گرفته با یه سری شیرینکاریهای جدید

خیلی خوردنی شده پرنسس خانمم خوشکلم

در ضمن داخل سفر هم پرنسسم یاد گرفت که چهار دست وپا بره

آدرینا جون 10ماهش که پرنشده بود چهار دست وپا رفتن رو یاد گرفت

آدرینا جون بخاطر همون مایه کردن زیر بغلش باعث دیر چهار دست و پا رفتنش شد

عزیز دل مامان یه مدتی بود که دیگه از دستش مایعی بیرون نمیومد ولی دوباره یه مدتی میشه که باز مایع از دستش بیرون میاد ولی دیگه به امید خدا داره خوب میشه

از روزی که یاد گرفته چهار دست وپا بره هم خودش خیلی راحت و خوشحاله هم من

دیگه هر کجا دوست داره خودش میره و منم ادیتش نمیکنم تو خونه حسابی آزادش گذاشتم ولی عزیز دلم اصلا اذیتم نمیکنه

دیگه اصلا و به هیچ عنوان یه کوچولو هم نق نمیزنه

هرکجا که دلش میخواد میره و خودش هم دیگه میتونه  وقتی خوابیده بدون کمک بشینه

خیلی خوشحالممممممممممممممممممم

آخه وقتی آدم تو شهر غریبه و کسی هم نیست که بهت تو بچه داری کمک کنه واقعا سخته ولی هر چی ادرینا جون بزرگ تر میشه خیلی راحت تر میشم

هر چی آدرینا جونم بزرگتر میشه تنهاییم کمتر میشه و اصلا دیگه حوصله ام سر نمیره

مفهوم کلمه نه هم خیلی خوب میفهمه

آخه وقتی بهش میگم نه این کارو نکن خیلی خوب میفهمه و اون کار رو نمیکنه

دیروزم که خونه پسر عمه شوهرم بودیم کلی ذوق آدرینا جونم کردن.آخه وقتی میخواست به چیزی دست بزنه و من و باباش بهش میگفتیم نه این کارو نکن فوری میومد کنار و اونها هم حسابی ذوقش میکردن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان نورا
11 خرداد 92 20:03
عکسها همگش زیبا هستند دیشب رفتم تارا 2 نمونه چی پف واسش گرفتم.ادرینا رو ببوس.


مرسی گلم تو هم از طرف من نورا رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتشین می باشد