آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آتشین

بدون عنوان

1392/4/7 15:12
نویسنده : سارا
140 بازدید
اشتراک گذاری

شیطون بلا همین که من درب یخچال یا کابینت رو باز میکنم فوری میاد پشت سرم و دربها رو میبنده اصلا مهلت نمیده که از داخل یخچال یا کابینت چیزی بر دارم باید بذارم تو اتاقش و با اسباب بازیاش مشغولش کنم بعد فوری برم کارم رو انجام بدم

خیلی بلا شده ماه مامان جون

همه زندگیم شده آدرینا جونم

عزیز دلم بلد شده کلید برق رو خاموش و روشن کنه البته کلید برق خونمون بالاست ولی وقتی بغلم هست اشاره میکنه که ببرمش تا چراغها را روشن و خاموش کنه ولی روشن کردن خیلی براش راحت تره تا خاموش کردن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرتین
7 تیر 92 15:28
سلام عزیزم
آرتین ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا با ارسال عدد 100 به شماره 20008080200به اون رای بدین ما به رای شما احتیاج داریم


سلام آرتین جونم خاله همین الان بهت رای داد
موفق باشی عزیزم
♥متین من♥
7 تیر 92 16:14
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم
کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست)
یه دنیا ممنونم


سلام من همین الان به وب پسرتون سر زدم و رای دادم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتشین می باشد