آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آتشین

جواب به مزاحم

1392/8/30 1:24
نویسنده : سارا
137 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتم نظرات وبم رو چک میکردم که با نظر یه آدم مزاحم مواجه شدم که به خاطر یک اشتباه لفظی و نوشتاری من وبم را مورد تمسخر قرار داده بود

من جوابش رو دادم ولی متاسفانه نظرش رو پاک کردم ولی تصمیم گرفتم این نظر را دریک پست ثابت بذارم که اگر دوباره به وب من اومد جواب من رو ببینه و درس عبرتی بشه برای همه اونایی که مثل ایشون هستن

فقط اینو میخوام بهت بگم فرد ناشناسی که اومدی به وب من و اینا رو نوشتی واست متاسفم که بلد نیستی بطور صحیح و مناسب از لب تابت  استفاده کنی و اینو میذارم به پای بی سوادیت و بی فرهنگیتنیشخندقهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا مامان نورا
30 آبان 92 10:27
اوکی حالا د بزار این بی منطق درس عبرت بگیره که کار زشتش بی جواب نمیمونه بگو حالا برو به حال خودت گریه کن مزاحم
مهسا مامان نورا
4 آذر 92 15:21
دوباره که شما مادر و دختر غیبتون زد دیگه کجایین ؟ سلام,این چند روز مهمان داشتم تو چطوری؟نورا جون چطوره؟از طرف من ببوسش راستی بازم که رمز گذاشتی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتشین می باشد