آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آتشین

بدون عنوان

1393/3/15 14:27
نویسنده : سارا
155 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی میخوایم بریم بیرون هم اصلا آدرینا جون رو پمپرز نمیکنم

آخه خودش تا جیش داره خبر میده

چند روز پیش که خواستم برم خونه مریم جون اومدم آدرینا رو پمپرز کردم ولی بچه م اونجا که بودیم فوری اومد گفت مامان جیش, هر چی بهش گفتم پمپرزی گفت نه, دستشویی

منم بردمش دستشویی وتا پمپرزش باز نکردم جیش نکرد

دیگه از اون روزبه بعد هر جا میریم حتی بازار هم که میریم اصلا پمپرزش نمیکنم

الهی فدای دختر گل خودم بشمبوس

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان زری
15 خرداد 93 23:30
وای خوش به حالت دیگه راحت شدی پسرمنم وقتی کارشو میکنه تازه میگه اونم تاحدودی همسن آدرینادجونه سلام گلم,آره حسابی راحت شدم چه فرشته های نازی داریاز طرف من ببوسشون اصلا فکرش نکن پسر گل شما هم کم کم یاد میگیره و شما هم از پمپرز کردن راحت میشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتشین می باشد