آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آتشین

بدون عنوان

1391/11/17 18:09
نویسنده : سارا
194 بازدید
اشتراک گذاری

اینم لحظه ای هست که عزیز دلم خودش با پتوی مورد علاقش اومد رو شکم.آدرینا هر از ١٠ ثانیه میاد رو شکم .حسابی هم کنجکاو هست 

الهی مامان فدات بشه جیگرمممممممممممممممممم

                                                        

اینم لحظهای که آدرینا باز اومده رو شکم.عکس های زیر هم به همینطور

                                                          

                                                                  

                                                  

                                                 

                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان نورا
26 بهمن 91 23:20
اول از همه این و بگم که خاله من روزی چند بار وب تو چک میکنم چون به دیدنت عادت کردم اما حالا اومدم که دعوتت کنم به مسابقه چرا وبلاگمو دوست دارم به وب نورا یه سر بزن خوشحال میشم قشنگم بوووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتشین می باشد