آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آتشین

بدون عنوان

1392/1/22 0:29
نویسنده : سارا
244 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسهای عید ٩٢که رفته بودیم  جهرم خونه مامان بزرگ آدرینا جون

ادرینا عاشق بیرون رفتنه.چند تا چیز هم یاد گرفته مثل بابا,ماما,عمه,عمو,اه,بوو

بلد شده بابای بکنه و بوس بده و خیلی شیرینکاریای دیگه

مامان قربون پرنسسش بره

ای جانم با اون نگاه کردنت عزیز دلم

اینم یه سری از عکسهای لحظه سال تحویل

مامان قربون نشستنت بشه گلکم

من و بابا میثم ادرینا جون هر دقیقه و هر لحظه ازش عکس میگیریم این یه تعداد خیلی خیلی کمی از اون عکسهاست

آدرینا نفس من و باباشه

الهی مامان فدای اون صورت ماه و تپلت بشه جیگرمممممممممممممم

آدرینا همه چیز منه,تا زمانی که زنده هستم در برابر همه چیز و همه کس محافظ و پشتت هستم

آدرینا خیلی زیاد به من و بابا جونش وابسته هست تا زمانی که باشیم بغل کسی نمیره

من حاضرم جونم رو هم برای ادرینا بدم همین طوری که تا حالا براش هیچ چیز کم نذاشتم آخه از بس بهش رسیدم و میرسم خودم خیلی ضعیف شدم

اینجا هم شیطون خانم شکلاتها رو از داخل ظرف ریخته بیرون

ادامه شیطنتاش هم در عکسهای زیر ببینید که چقدر آدرینا خانم شیطون شده

اینجا هم خانم خوشکلم رو شکلات بارونش کردیم

الهی مامان قربونت بشه نفسمممممممممم

 

ادرینا جون و عمر مامانشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتشین می باشد