آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آتشین

بدون عنوان

1392/2/8 2:04
نویسنده : سارا
195 بازدید
اشتراک گذاری

شیطون خانم داری چکار میکنی

آدرینا بزرگترین هدیه ای هست که خدا بهم داده

تا حالا گوش شیطون کر دختر خوشکلم مریض نشده فقط عید نوروز یه کوچولو آب ریزش بینی پیدا کرد که اونم بخاطر اینکه بابا جونش بد جور سرما خورده بود اینطور شد ولی خدا رو شکر آب ریزش بینی دخترم فقط برای چند روز بود

در کل میشه بگی توی این ٩ ماه عزیز دلم اصلا مریض نشد ولی در عوضش ٥ ماه در گیر دستش بودم آخه بخاطر واکسنش زیر بغلش مایه کرد و بعدشم این مایه خیلی بزرگ شد و در آخر باز شد خیلی دکتر بردمش ولی همه دکترها گفتن طبیعی هست برای یه سری از بچه ها اینطور میشه ولی توی اون چند ماه خیلی من سختی کشیدم آخه تو شهر غریب باشی و دست تنها خیلی سخته

دختر گلم هم توی اون چند ماه خیلی درد کشید هر وقت میخواستم لباسش رو عوض کنم یا زیر دستش رو تمیز کنم کلی گریه میکرد منم با دردش درد میکشیدم

همیشه وقتی دستش رو تمیز میکردم بعد گاز استریل میذاشتم زیر بغلش که میکروب وارد دستش نشه بعضی وقتها هم چون زیاد دختر نازم تحرک داشت گاز استریل کنار میرفت و مایعی که از دستش بیرون میومد به لباسش میچسبید وتا بغلش میکردم و لباس جابجا میشد جیغش بالا میرفت

آدرینا برای من و بابا میثم جونش خیلی عزیزه

هر چیزی که پرنسسم نیاز داشته باشه در اولین فرصت براش میخریم اصلا نمیذاریم چیزی تو دل دخترم بمونه

الهی مامان قربون پرنسسش بشه

بلا خانم داره میره که آشپزخونه رو بهم بریزه

پرنسسم عاشق ماشینشه.صبح تا بیدار میشه اول میره سراغ تابش که بذاریمش داخل تاب و بعدش که خسته شد میره سراغ ماشینش

از زمانی که پرنسسم دنیا اومده دیگه هیچ بچه ای به چشمم نمیاد آخه خدا به خودم یه پرنسس داده

مامان فدای اون خوشکلیات بشه نفسمممممممممممممممممممممممممم

اینم یه سری عکس از فیگورای دختر نازم

مامان فدای اون خنده های نازت بشه عسلممممممممممممممم

تا میخوام ازش عکس بگیرم پرنسسم فوری شیرینکاری میکنه

مامان پیش مرگت بشه نفسممممممممممممممممممم

این عکس ها هم چند روز پیش که رفته بودیم خونه پسر عمه شوهرم از دختر نازم گرفتم

من و بابا میثم جون آدرینا خیلی حواسمون به آدرینا جون هست که زیاد تو خونه نباشه تا بتونیم میبریمش بیرون و خونه کسی

بیشتر موقع ها تا بابا جون آدرینا  از سر کار میاد میریم بیرون

عزیز دل مامان عاشق بیرون رفتنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عسلک
7 فروردین 93 18:51
خیلی بامزه است .......عزیزم من وبتو همیشه دنبال میکنم و تو رو خیلی دوست دارم مامان مهربون مرسی خانمی,شما لطف داری ممنونم که وب پرنسسم رو دنبال میکنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتشین می باشد