آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آتشین

بدون عنوان

1392/2/8 2:57
نویسنده : سارا
290 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش رفتم که گلها رو آب بدم آدرینا خانم رو هم بردم تو حیاط که بازی کنه.همین که داشتم گلها رو آب میدادم تلفن خونه زنگ خورد رفتم تلفن رو جواب دادم تا برگشتم دیدم خوشکل خانم شلنگ آب رو برداشته گرفته رو خودش خلاصه حسابی شده بود خیس اب

منم فوری دوربین رو برداشتم و ازش چند تایی عکس گرفتم.موقع عکس گرفتن فهمیدم دهنش گلی شده بعد فهمیدم که یه خورده از خاک داخل گلدون جلویی رو هم خورده

قشنگم داره به مامان جونش کمک میکنه و حیاط رو برای مامانش میشوره

اینجا بود که فهمیدم خوشکلم تا من پشت تلفن بودم رفته گل داخل گلدون رو خورده

 

خانم خوشکلم شلنگ آب رو گرفته تو دستش و میره اینطرف و آن طرف

حسابی به پرنسسم خوش گذشت منم کاری به کارش نداشتم تا حسابی بازی کنه بعدش دیگه بردمش داخل خونه لباسش رو عوض کردم و خوابید

 

مامان فدای اون اخمهات بشه

این عکس هم جمعه شب که رفتیم کنسرت علی عبدالمالکی از آدرینا جون گرفتم فقط تونستم همین یه عکس رو از پرنسسم بگیرم خیلی بهمون خوش گذشت. آدرینا هم حسابی خوشحال بود آخه خیلی جاهای  شلوغ رو دوست داره اونجا همه ذوقش میکردن و بغلش میکردن. خلاصه بابا جون آدرینا حسابی منو غافلگیر کرد خیلی ازش ممنونم چون برای خوشحالی من و آدرینا هر کاری میکنه.من,تو بارداری خیلی اذیت شدم بخاطر همین بعد از بارداری حسابی تو خودم رفتم و خیلی مثل قبل شاد نبودم ولی میثم جان خیلی سعی کرد که منو مثل گذشته شاد کنه و الان دوباره مثل گذشته شاد شدم .میثم جان خیلی دوستتتتتتتتتتت دارممممممممم

بابا جون آدرینا برای نیمه همین ماه مرخصی گرفته که با هم بریم سفر,البته این دفعه فقط من و آدرینا و میثم جان هستیم کسی باهامون نیست ولی میدونم خیلی بهمون خوش میگذره حتی بیشتر از سریهای قبل که شلوغ بودیم.قراره یکی از فامیلامون هم باهامون بیان ولی هنوز بهمون صد در صد خبر ندادن اگر اونا باهامون بیان که خیلی معرکه میشه

خلاصه تو سفرمون حسابی عکس میگیرم اون جایی که میخوایم بریم واقعا خوشکل و دیدنیس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان نورا
8 اردیبهشت 92 12:24
خوش به حالت خاله کاش ما هم حیاط داشتیم که نورا جون مثل شما کلی آب بازی کنه عکسهاتم خیلی باحال شدن خاله


سلام خاله مهسا,شما هم نورا جون رو بیارین اینجا که با هم ٔآب بازی کنیم.نورا جون هم از طرف من ببوسین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتشین می باشد