آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آتشین

بدون عنوان

1393/3/22 23:36
نویسنده : سارا
166 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم یه سری چیزای جدید یاد گرفته:

چند روزپیش داشتم تلویزیون نگاه میکردم که دختر خوشکلم اومد و گفت مامان اسمت چیه ؟وای نمیدونین چقدر ذوق کردم و تا تونستم بوسش کردم

وقتی هم ازش میپرسم اسمت چیه؟ فوری میگه ,آدرینا

هر موقع هم کار اشتباهی انجام میده و میبینه که من یا باباش ناراحت شدیم میگه,ببخشید

مدتی  هم یاد گرفته برای من و باباش موز پوست میکنه و میگه فرما

تا من و بابا جونش صداش میزنیم و میگیم ادرینا, جواب میده بله

هر موقع بخوام سفره برای صبحانه یا ناهار یا شام بندازم یا جمع کنم پرنسسم سریع میاد کمک و اگر بابا جونش هم خونه باشه میگه بابا این سنگینه بیا کمک

زمانی هم  که اسباب بازیهاش رو میاره داخل پذیرای و بعد از بازیش تا میبینه دارم جمع و جور میکنم که بذارم تو اتاقش عسل مامان میاد کمکمبوستشویقبوس

آدرینا خانم هر از نیم ساعت میاد و میگه مامان بوسبوس

جیگر مامان این روزها حسابی هندونه و خربزه و سیب و انگور و موز میخوره.مخصوصا هندونه و سیب

نوش جونت قشنگممحبت

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

بابای ملیسا
23 خرداد 93 0:51
همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی / چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی ضمن عرض سلام و تبریک خجسته میلاد منجی عالم بشریت ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر دوردونه بابا ، با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال می شیم اگر به کلبه مجازی ملیسا تشریف بیارید و با نقطه نظرات سازنده و یادگاریهای قشنگتون ، روزهای قشنگ ملیسا رو زیباتر کنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتشین می باشد