آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آتشین

بدون عنوان

1393/4/6 12:03
نویسنده : سارا
497 بازدید
اشتراک گذاری

آدرینا جون دیگه ازپمپرز شدن راحت شد عسل مامان هر کجا که باشیم فوری خبر میده و میگه آدرینا جیش داره

حتی شبها هم پمپرزش نمیکنم

هر وقت هم خونه دوستام میریم تا جیش داره خبر میده تا حالا اصلا نشده جایی بریم و آدرینا خانم خبر نده

فدات بشم ماه منبوس

آدرینا خانم هر روز صبح تا بیدار میشه میاد و میگه مامان سارا,تخم مرغ می خوام

 هر موقع هم هر چیزی براش می برم ,همین که خورد ظرفش رو میاره و بهم میده

در کل پرنسس مامان خیلی مرتبه

هر وقت لباسش کثیف میشه و براش عوض میکنم لباس کثیفش رو میندازه داخل لباسشویی و خودش هم میره لباس از داخل کمدش انتخاب میکنه و میاره که تنش کنم

هر زمانی هم که میوه,شکلات یا هر چیز دیگه ای که میخوره آشغالش رو میره داخل سطل زباله میندازهتشویق

هر زمانی هم دستاش کثیف بشه میگه مامان دستم بشور

آدرینا جون شعر یه توپ دارم قلقلیه هم تا حدودی بلد شد

اسم و فامیلش هم بلد شدهتشویق

تا میگم اسمت چیه ؟فورا جواب میده آدرینا

و بعد میپرسم فامیلیت چیه؟جواب میده مسعودنیا

میگم اسمت بابات چیه؟میگه مبثم

اما وقتی میپرسم اسم مامانت چیه؟سریع میگه,مامان سارابوسمحبت

از لحاظ صحبت کردن و جمله بندی ماشاالله خیلی فوق العاده هست

هر کجا که بریم همه همین رو میگن که هزار ماشاالله خیلی خوب حرف میزنه

امروزم رفتیم تو شهرک از باشگاه غذایی,غذا بگیریم و بعد بردیمش اتاق بازی داخل خود باشگاه غذایی که حسابی بازی کنه و بعد از10دقیقه یه خانمی اومد بهم گفت خانم با وجودی که دختر من یک سال از دخترتون بزرگترهست اما دختر شما خیلی  خوب تر از دخترمن حرف میزنه

الهی مامان سارا فدای دختر باهوش وزرنگش بشهبوس

وقتی بهش میگم برو مبایل مامان رو بیار سریع برام میاره و بعدشم میگه مبایل آدریناستخندونک

خیلی به حرفام گوش میده

وقتی میخوام سفره پهن  کنم فورا میاد کمکم موقع جمع کردن هم همینطور و زمانی هم که تو اتاقش مشغول باشه و نبینه که دارم سفره میندازم تا بگم آدرینا بیا کمک مامان,سریع میاد کمکمبغل

خیلی شیرین زبون شده

تا تلفن خونه زنگ میخوره اولین نفر آدرینا خانمه که میرسه به گوشی و جواب میده.وقتی میگم گوشی بده به مامان بهم جواب میده مامان یه لحظه اجازه بده

منو کشته با این جمله,مامان یه لحظه اجازه بدهبوسهر موقع که این جمله رو میگه کلی بوسش میکنم

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتشین می باشد