آدریناآدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آتشین

بدون عنوان

1392/8/19 15:30
نویسنده : سارا
156 بازدید
اشتراک گذاری

آدرینا جون رو دیشب بردم دکتر خدا رو شکر عفونت گلوش خوب شده بود فقط یه قطره داد برای بینیش  و گفت تا سه روز استفاده کنه گرفتگی بینیش هم خوب میشه

در مورد اسهالش هم گفت چون چهارشنبه استفراغ میکرد و آمپول ضد استفراغ زده نمیتونم بهش قرص بدم  گفت چون این قرص اگر بخوره بازمیترسم بیفته رو  استفراغ

بعد پرسید در روز چند بار اسهال داره گفتم دو بار گفت پس نیازی به قرص نمیبینم همون کته ماست و کشک بدی کافیه

بازم خدا رو شکر که عزیز دلم بهتره

بچم تو این چند روز خیلی ضعیف شد

خدا رو شکر از دیشب تا حالا یکم شروع کرده به غذا خوردن

قشنگ مامان دیشب صدای یک حیوان دیگه هم یاد گرفت (هاپو)

تا میگم هاپو چی میگه فوری صداش رو برام در میاره و میگه هاپ هاپ

الهی مامان فدات بشه عزیز دلممممم

خلاصه الان ادرینا جون صدای ٣ تا حیوان رو بلد شده(هاپو,جوجه و ببعی)

اجزای صورتش رو کاملا همه رو بلده (چشم,زبان,دندان,بینی)

مو و دست و پاهاش رو هم کاملا میشناسه

وقتی بهش میگم به لباست یا شلوارت اشاره کن سریع اشاره میکنه

وقتی چیزی رو از جایی بر میداره و بهش میگم برو بذار سر جاش سریع میره و میذاره همون جایی که برداشته

مامان فدای این دختر حرف گوش کنش بشه

یه چیز جالب  دیشب که گذاشته بودمش داخل حیاط که بازی کنه یهو دیدم درب حیاط  رو هم خودش باز کزده و داره داخل کوچه رو داره تماشا میکنه دیگه از حالا به بعد باید حواسم باشه که خوشکل خانم بلده درب حیاط رو باز کنه

وقتی بازیش تو حیاط تمام میشه خودش میاد داخل خونه و درب حال رو محکم میبنده

خیلی بلاست این جوجوی مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا مامان نورا
19 آبان 92 22:00
الهی شکر خاله خوب شدی خیلی تو فکرت بودم اما من هم درگیر دندونم هستم آخه جراحی کردم وخیلی درد دارم.افرین عزیزم به این همه پیشرفت نورا جون خاله سارا 16 ماهگیت رو بهت تبریک میگه عزیزم
ناشناس
20 آبان 92 0:03
ایشالا که هرچی زودتر کوچولوی شما بهتر بشه و دوباره غذا بخوره
مهسا مامان نورا
22 آبان 92 18:51
سلام خوبی چه خبر یهو غیبت میزنه مامانی ادرینا چطوره خوبه وای ازینمریضی نورا هم ابریزش بینی داره کلافه شدم به خدا الان 24 ساعته که نخوابیده بود تا همین الان. که دارم واست پام میزارم.خسته شدم به خدا دیگه کم اوردم نمیدونم چکار باید بکنم سلام مهسا جون خوبی گلم؟خیلی ناراحت شدم.میدونم چی میکشی همش از رو غریبیه گلم مواظب سلامتی خودت باش.منم چند روزه حالم خوب نیست فکر کنم اوضاع صفرام خوب نیست.باید کم کم تو فکر جراحی صفرام باشم.از طرف منم حسابی نورا رو ببوس.هفتم هم دارم میرم شیراز آخه برای 9 نوبت دکتر دارم
مهسا مامان نورا
22 آبان 92 23:57
اخی عزیزم تو رو خدا مواظب خودت باش خیلی با این اوضاع و احوال هم خیلی به ادرینا برس و مواظبش باش دوستتون داریم امیدوارم هرچه زودتر بهتر شی بهامید خدا یه عالمه واسه هر دو تون مرسی مهسا جون شما هم مواظب خودتون باشید بای
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آتشین می باشد